Hvordan til at definere en vellykket Time Management strategi

Hvordan til at definere en vellykket Time Management strategi

En af de mest udfordrende aspekter i livet er Tidsstyringsspil. I den nuværende hurtigt skiftende miljø, er tidsstyring meget vigtigt i begge dine personlige og officielle liv. Der er en masse tid management teknikker til at kontrollere dine daglige aktiviteter og kan bruges som en guide til at gøre uddannede og effektive beslutninger om, hvordan man laver bedst og den mest effektive udnyttelse af din tid.

Hver enkelt person har det samme antal timer hver dag og ingen er begavet med en time eller to ekstra. Det koges ned til hvordan vi bruger disse timer effektivt som er vigtigt. Det er vigtigt at være mere effektiv med vores tidsstyring, så der er mere tid til at gøre ting end den tildelte tid. Ved at øve nogle af de effektive metoder finder du dig selv arbejder meget effektivt ikke kun i dit sociale liv, men også på din virksomhed.

Det første skridt i vellykket håndtering af tid er at udvikle en klar redegørelse for dine langtrækkende mål. Dette mål vil tillade dig at sætte kortere rækkevidde mål og at disse langtrækkende mål kan være sværere end du forestille dig. De fleste fælles tid forvaltning fejl, som folk gør ikke giver mulighed for en fornuftig livsstil. Husk, at ens generelle sundhed og wellness kræver opmærksomhed til motion, ernæring, og søvn og andre opmærksomhed er intellektuelle, sociale relationer, karriere, følelsesmæssige følelser, begær, åndeligt. Folk ikke pleje af teser ting. Men du kan ignorere en vigtig del af dig selv.

Tid forvaltning ser ud en meget rimelig tilgang, men mange mennesker aldrig lære at administrere deres tid. Hvis du har et problem med tidsstyring, Følg disse enkle trin:

Anmeld dine langsigtede og mellemliggende mål ofte

Konstant forsøge at undgå unødvendige opgaver, der ikke er relateret til dine mål eller til at opretholde en balanceret livsstil

Være godt og gøre dit arbejde individualiseret tilgang, der giver mening for dig

Planlægning og styring af tid klogt er vigtige for den skole og college studerende. Hvis du går glip af vigtige aftaler og deadlines du vil medføre komplikationer til både dine faglige og sociale liv. Dette skaber angst, frustration, skyldfølelse og andre ubehagelige følelser. Prioritering af dine ansvarsområder og forpligtelser er meget vigtigt for os.

Brochuren ikke gonna fortælle dig at studere mere og socialisere mindre, men i nogle tilfælde vil du mÃ¥ske overveje det. Det vil i stedet foreslÃ¥ at gøre mest muligt ud af din tid og delikat det passer til din smag og aktiviteter. Det vil ogsÃ¥ vise dig, hvordan du indstiller din rigtige mÃ¥de. Dette er gældende for travle hverdag. En mÃ¥de, som vi vil rÃ¥dgive er dagligt opgavelister. Denne brochure vil ogsÃ¥ give dig en række tips til at spare tid og forbedre den tid, du har. Nogle af de vigtigste karriere færdigheder, som vi ønsker at lære er time management færdigheder er afgørende for succesfulde mennesker – det er de praktiske teknikker, som har hjulpet den førende folk i erhvervslivet, sport og offentlig tjeneste nÃ¥ tinder af deres karriere.

For at begynde at forvalte, du har brug for en klar idé om, hvordan du nu bruge din tid. Den personlige tid undersøgelse vil hjælpe dig med at vurdere hvor meget tid du bruger i øjeblikket i typiske aktiviteter. For at få et mere nøjagtigt skøn, du kan holde styr på hvordan du bruger din tid for en uge. Dette vil hjælpe dig med at få en bedre idé at forberede sig til hvert emne. Det vil også hjælpe dig med at få ud af din tid wasters. Nu kan studerende finde sig en smule stresset. Fri fra angst mængden af studietid, men også dens kvalitet. Dette er en generel retningslinje. Arbejde ud af det og foretage justeringer efter behov. Forsøger at være en perfekt person sætter dig op for beat. Ingen kan være perfekt. Vanskelige opgaver resultere normalt i forebyggelse og tøven. Du skal sætte opnåelige mål, men de bør også være udfordrende.

Der er en bred vifte af tidsplaner, der kan holde din opførsel god. Du skal sætte opnåelige mål, men de skal også være udfordrende. Når du træffe beslutning om metoden, er det næste skridt konstruktion. Tidsplan og budget er grundlæggende af tidsbesparelse og gøre det arbejde for dig. En mere detaljeret form for tidsplan vil være obligatorisk for folk, der har brug for mere struktur end metoden fleksible liste tilbyder. Denne form for tidsplan allokerer tid specifikt og giver dig en klar retningslinje. Hvis du har succes med administration af din tid, vil du automatisk få adskilt fra mislykket business personligheder. Hvis du ikke styre din tid effektivt, vil du ikke være i stand til at administrere andre og meget andet.

super-admin